TeAdorDoamne

luni, martie 03, 2008

Cine sunt in Hristos - II

In Hristos sunt sarea pamantului si lumina lumii, si nu pot trece neobservata; pot darui mult celor care ma inconjoara.

Aroganta?
Nu, e realitatea!
"Voi sunteti sarea pamantului... voi sunteti lumina lumii. O cetate asezata pe un munte nu poate fi ascunsa" (Matei 5:13-16)

Viata mea nu e mizerabila si trista, ci abundenta in TOATE LUCRURILE in Hristos.
"Hotul nu vine decat sa fure si sa omoare si sa distruga. Eu am venit ca oile sa abia viata, si s-o aiba din belsug!" (Ioan 10:10)
Si aici ma refer la o gramada de lucruri, despre care am vorbit in posturile anterioare.
Am vreun moment in care imi centrez atentia prea mult pe lucrurile care nu merg, si sunt trista? Am vreun moment in care sanatatea mea este atacata?
E destul sa apelez la Cuvantul Lui, sa mi-l amintesc, sau sa il deschid, si Cuvantul Lui imi da bucurie, vigoare si sanatate in oase.
Despre lipsuri nici nu mai pot vorbi, ptr ca am invatat de multi ani ca raspunsul la ele este o viata de daruire. Si asta facem.
Si cu cat dam mai mult, cu atat avem mai mult! (exact opusul mersului lumii! ;))

In El sunt nu doar invingatoare, ci mai mult decat invingatoare in toate problemele care mi se prezinta in viata.
"Totusi, in toate lucrurile acestea noi suntem mai mult decat biruitori, prin Acela care ne-a iubit" (Rom. 8:37)

Nu exista circumstante care sa ma copleseasca, pentru ca prin Isus pot sa domnesc in viata!!
"Caci daca prin greseala unui singur om moartea a domnit printr-unul, cu mult mai mult cei ce primesc pe deplin harul si darul dreptatii vor domni in viata prin Unul, Isus Cristos" (Rom. 5:17)

Fiecare nevoie a mea este satisfacuta de Dumnezeu, care e bogat in glorie!
In Hristos am vindecarea de orice forma de boala si durere fizica atat fizica cat si emotionala sau mentala.
"El Insusi a purtat pacatele noastre in trupul sau, pe lemn, pentru ca noi, fiind morti fata de pacate, sa traim pentru dreptate; prin ranile Lui ati fost vindecati" (1 Petru 2:24)
Am fost vindecati, nu vom fi!!!
Imi ramane doar sa realizez adevarul asta deja prezent in duhul meu, si sa il proclam cu gura, si voi vedea manifestata si in lumea fizica victoria asta!
(Apoi, despre cum sa imi fac partea mea concreta, in mentinerea sanatatii mele, voi scrie in alt post, despre alimentatie si altele)


In ochii lumii voi parea exact ceea ce nu sunt:
"suntem priviti ca niste inselatori, macar ca (desi) spunem adevarul; ca niste necunoscuti, macar ca suntem bine cunoscuti; ca unii care murim, si iata, traim; ca niste pedepsiti, dar nu omorati; ca niste intristati, desi ne bucuram intotdeauna; ca niste saraci, dar imbogatind pe multi, ca neavand nimic, si totusi posedand toate lucrurile." (2 Cor. 6:8-10)